Zwrot towaru
Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz zwrócić towar, musisz skontaktować się z nami w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki i podać: numer i datę zamówienia; nazwę produktu i kod; powód zwrotu (produkt jest uszkodzony itp.); oczekiwana data zwrotu. WAŻNE
Zwracane przedmioty muszą być w oryginalnym opakowaniu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Koszty zwrotu ponosi Kupujący.
Zwroty muszą być załączone z oryginalną fakturą, którą otrzymałeś wraz z przedmiotem, wypełnionym i podpisanym pisemnym wnioskiem wskazującym wady przedmiotu.
Kupujący odpowiada za montaż i opakowanie produktu. Jeśli produkt nie jest kompletny i odpowiednio zapakowany, Sprzedający nie zaakceptuje zwróconego produktu.
Towar nie zostanie przyjęty z powrotem, jeśli był używany i/lub uszkodzony i/lub stracił swój wygląd (zmiany w wyglądzie towaru lub jego opakowania, które są niezbędne do oglądania towaru, nie są uważane za istotne zmiany w wyglądzie).
W przypadku, gdy Klient otrzymał błędne zamówienie, wszystkie koszty wysyłki ponosi Sprzedający. W takim przypadku możemy wezwać kuriera w celu odbioru przesyłki od Klienta.